Asistovat a podporovat Vedoucího oddělení vratek při jeho každodenních úkolech.
Koordinace vratek se skladem, techniky, obchodním a zákaznickým oddělením
Vykonávání činností spojených s vratkami ve skladu
Zajištění přesnosti, kvality a správné dokumentace všech procesů
Dodržování všech požadavků týkajících se bezpečnostního oblečení a OOPP
Plnění úkolů dle definovaných postupů v oddělení vratek včas a dle priorit
Práce podle nastavených interních procesů
Požadavky:
Schopnost pracovat samostatně a zodpovědně
Profesionální komunikace s interními i externími zákazníky za účelem získání potřebných informací
Znalost německého jazyka
Dobrá uživatelská znalost práce na PC, schopnost pracovat s MS Office (zejména Excel) a interními systémy.
Předchozí zkušenosti nejsou podmínkou – proběhne kompletní školení
Nabídka:
Účast na týdenním školení v Nizozemsku je povinná
V úvodní fázi projektu (červen, červenec, srpen) se předpokládá ranní směna pro všechny zaměstnance – přesný čas začátku bude upřesněn dle potřeb projektu a zúčastněných stran
Po zahájení expedice zboží bude zaveden dvousměnný provoz:
Ranní směna: 06:00–14:00
Odpolední směna: 14:00–22:00
Směny o víkendech budou rotovat – konkrétní rozpis bude brzy upřesněn
Pracovní portál nabídky práce online se Vám snaží nabízet denně aktualizovaná volná místa 49. Naše data korespondují s aktuální nabídkou úřadu práce . Není tedy pro hledání nových nabídek práce nutné chodit na pracovní úřad, stačí si pouze naše strnky přidat k oblíbeným položkám, a každé ráno si prohlédnout nová pracovní místa úřadu práce 49. Zaujme-li vás některé místo, naleznete vždy na konci výpisu detailu kontaktní informace o práci.
Získejte nejnovější pracovní nabídky podobné Pracovník pro zpracování vratek (Returns Administrator) přímo do svého e-mailu!
Přihlaste se k odběru pracovních nabídek a buďte vždy mezi prvními, kteří získají exkluzivní možnosti zaměstnání.