Na pozici Specialisty/ky zákaznického centra EPET hledáme nové kolegy/ně, kteří se nebojí komunikace. Staňte se součástí našeho týmu a získejte práci ještě dnes.
Proč pracovat u ATODY?
· NÁBOROVÝ PŘÍSPĚVEK 15 000 KČ
· Zaškolíme Vás přímo na pobočce v místě pracoviště.
· Nabízíme práci na HPP s možností zkrácených úvazků na 7 nebo 6 hodin
· Pracovní doba je u nás pouze PO-PÁ (dle pracovního úvazku), víkendy a státní svátky budete mít volno
· Jistota toho, že peníze dostanete vždy včas
· Jedná se o fyzicky nenáročnou práci
Jaká bude náplň Vaší práce?
· Telefonická komunikace a administrativa se stávajícími klienty
· Komunikace i s novými zájemci o služby EPET
· Práce na PC
Co by měl splňovat ideální uchazeč?
· Jste komunikativní a rád/a se učíte novým věcem?
· Máte příjemný hlasový projev a čeština Vám nedělá problém?
· Umíte pracovat na PC – základní uživatelská znalost?
Pracovní portál nabídky práce online se Vám snaží nabízet denně aktualizovaná volná místa 56. Naše data korespondují s aktuální nabídkou úřadu práce . Není tedy pro hledání nových nabídek práce nutné chodit na pracovní úřad, stačí si pouze naše strnky přidat k oblíbeným položkám, a každé ráno si prohlédnout nová pracovní místa úřadu práce 56. Zaujme-li vás některé místo, naleznete vždy na konci výpisu detailu kontaktní informace o práci.
Získejte nejnovější pracovní nabídky podobné Specialista/ka zákaznického centra epet - Sedlčany přímo do svého e-mailu!
Přihlaste se k odběru pracovních nabídek a buďte vždy mezi prvními, kteří získají exkluzivní možnosti zaměstnání.