Administrativní a spisový pracovník sekretariátu Policie ČR Praha


Plat: 21530 - 30920 Kč za měsíc

Informace o místě


Popis pozice:
• komplexní zabezpečování administrativní agendy odboru
• komplexní zajištění chodu sekretariátu
• práce s elektronickým evidenčním systémem ETŘ
• administrativní podpora policejních činností
• zapisování výslechů a dokumentace dalších úkolů trestního řízení

Obecně
• místo výkonu: pracoviště sekretariátu odboru výnosů a praní peněz Praha 1, Perštýn 11
• pracovní poměr na dobu určitou jednoho roku, 3 měsíce zkušební doba, možnost prodloužení na dobu neurčitou

Požadavky:
• středoškolské vzdělání zakončené maturitou
• znalost práce na PC, technika administrativy
• schopnost psaní všemi deseti – zápis na diktát
• znalost MS Office Word – tvorba dokumentu, formátování textu apod.
• znalost MS Office Excel – základní práce s tabulkami, matematické operace a formátování buněk
• bezúhonnost (doložena výpisem z rejstříku trestů)
* Uchazeč, který nesplnil tyto požadavky, bude vyřazen z výběrového řízení.

Výhodou
• praxe v oblasti administrativní činnosti
• vstřícnost, spolehlivost, samostatnost, flexibilita, komunikační schopnosti
• znalost informačních systémů PČR, zkušenost s informačním systémem ETŘ
Nabídka:
Platové podmínky a další benefity
• platová třída 8 se mzdou 21.530,- až 30.920,- Kč (dle započitatelné praxe)
• zvláštní příplatek 2.500,- Kč
• možnost čerpání prostředků z FKSP (penzijní připojištění)
• řádná dovolená 25 dní, 5 dní indispozičního volna

Kontakt


Firma:
Policie České republiky

Další informace


Poslední změna:
dnes
Pracovní portál nabídky práce online se Vám snaží nabízet denně aktualizovaná volná místa 50. Naše data korespondují s aktuální nabídkou úřadu práce . Není tedy pro hledání nových nabídek práce nutné chodit na pracovní úřad, stačí si pouze naše strnky přidat k oblíbeným položkám, a každé ráno si prohlédnout nová pracovní místa úřadu práce 50. Zaujme-li vás některé místo, naleznete vždy na konci výpisu detailu kontaktní informace o práci.