-Administrace pracovníků a správa dat v interním systému
-Řešení požadavků zaměstnanců a tvorba pracovněprávní dokumentace
-Realizace náborových aktivit, vedení pohovorů s kandidáty
-Kontrola dočasně přidělených zaměstnanců a jejich docházky
-Kontrola absencí a řešení souvisejících situací
-Aktivní komunikace s klientem a spolupráce s vedením společnosti
Požadavky:
-SŠ vzdělání s maturitou
-Proaktivní přístup a organizační dovednosti
-Samostatnost a schopnost jednat s lidmi na všech úrovních
-Znalost MS Office
-Řidičský průkaz sk. B – aktivní řidič
-Praxe v oblasti HR výhodou
-Časová flexibilita
Nabídka:
-Služební automobil, telefon a pracovní notebook
-Bonusový systém podle počtu nových pracovníků a minimalizace absencí
-Možnost profesního rozvoje a kariérního růstu
-Flexibilní pracovní doba
Pracovní portál nabídky práce online se Vám snaží nabízet denně aktualizovaná volná místa 77. Naše data korespondují s aktuální nabídkou úřadu práce . Není tedy pro hledání nových nabídek práce nutné chodit na pracovní úřad, stačí si pouze naše strnky přidat k oblíbeným položkám, a každé ráno si prohlédnout nová pracovní místa úřadu práce 77. Zaujme-li vás některé místo, naleznete vždy na konci výpisu detailu kontaktní informace o práci.
Získejte nejnovější pracovní nabídky podobné Koordinátor/ka a externí náborář/ka přímo do svého e-mailu!
Přihlaste se k odběru pracovních nabídek a buďte vždy mezi prvními, kteří získají exkluzivní možnosti zaměstnání.