Customer service Průhonice

Informace o místě


Popis pozice:
Baví Tě péče o zákazníky a administrativa?
Nebojíš se mluvit anglicky a chceš být součástí přátelského kolektivu?

Pokud ANO, neváhej se nám ozvat!

A co bude Tvou náplní práce?

* Vyřizování obchodních případů od přijetí objednávky až po fakturaci
* Komunikace se zákazníky
* Zajišťování přepravy zboží
* Komunikace s exportním oddělením v zahraničí
Požadavky:
* komunikativní angličtina (nebát se vzít telefon a komunikovat s klienty a kolegy ze zahraničí)
* Znalost MS Office - především Excel (kontingenční tabulky)
* Zkušenost z Back office/zákaznického servisu
* Analytické myšlení, prozákaznický přístup
Nabídka:
- 4 týdny dovolené
- 3 sick days
- Stravenkový paušál
- Doprava do práce zabezpečená autobusem od stanice metra
- Osobní rozvoj

Kontakt


Firma:
Grafton Recruitment s.r.o.

Další informace


Poslední změna:
před 2 dny
Pracovní portál nabídky práce online se Vám snaží nabízet denně aktualizovaná volná místa 52. Naše data korespondují s aktuální nabídkou úřadu práce . Není tedy pro hledání nových nabídek práce nutné chodit na pracovní úřad, stačí si pouze naše strnky přidat k oblíbeným položkám, a každé ráno si prohlédnout nová pracovní místa úřadu práce 52. Zaujme-li vás některé místo, naleznete vždy na konci výpisu detailu kontaktní informace o práci.