- Koordinace a podpora náboru nových zaměstnanců, včetně inzerce, pohovorů a výběru kandidátů
- Podílení se na rozvoji a implementaci HR procesů (nábor, školení, onboarding, hodnocení výkonu zaměstnanců apod..)
- Administrativa spojená s pracovním poměrem (přijímání, změny, ukončení pracovního poměru)
- Spolupráce na implementaci HR politiky a zajištění souladu s legislativou
- Poradenství zaměstnancům i vedení společnosti v oblasti pracovního práva a pracovních vztahů
Požadavky:
Zkušenosti s náborem a administrativou spojenou s HR
Znalost pracovního práva výhodou, nikoli podmínkou
Výborné komunikační a organizační schopnosti
Samostatnost, zodpovědnost a proaktivní přístup
Ochotu se učit a adaptovat na nové výzvy
Aktivní přístup k řešení problémů a zlepšování procesů
Nabídka:
Stabilní zázemí výrobní společnosti
Motivující platové ohodnocení
Možnost seberealizace a kariérního růstu
Flexibilní pracovní doba
Stravenky, příspěvek na penzijní připojištění a další benefity
Pracovní portál nabídky práce online se Vám snaží nabízet denně aktualizovaná volná místa 3. Naše data korespondují s aktuální nabídkou úřadu práce . Není tedy pro hledání nových nabídek práce nutné chodit na pracovní úřad, stačí si pouze naše strnky přidat k oblíbeným položkám, a každé ráno si prohlédnout nová pracovní místa úřadu práce 3. Zaujme-li vás některé místo, naleznete vždy na konci výpisu detailu kontaktní informace o práci.
Získejte nejnovější pracovní nabídky podobné HR specialista / Blansko (výrobní společnost) přímo do svého e-mailu!
Přihlaste se k odběru pracovních nabídek a buďte vždy mezi prvními, kteří získají exkluzivní možnosti zaměstnání.