Zpracovávání poptávek klientů, komunikace s nimi (zejména telefonicky).
Aktivní i pasivní volání.
Práce s interním systémem společnosti.
Podle potřeby i emailová komunikace se zákazníky.
Vyhledávání nejlevnějšího řešení na trhu.
Práce s firemním informačním systémem.
Požadavky:
Zkušenosti z call centra s voláním (velkou výhodou).
Orientace na zákazníka, obchodní duch.
Pohodová a spolehlivá osobnost.
Chuť pracovat s lidmi po telefonu.
Výborné komunikační dovednosti.
Aktivní znalost MS Office.
Ochota učit se.
Nabídka:
Motivující mzdové ohodnocení složené z fixní a prémiové složky, a to na základě Vašich výsledků.
Možnost nadstandardní odměny.
Prima kolektiv.
Komplexní školení a odborné vedení.
Další vzdělávání a osobnostní rozvoj.
Pevná pracovní doba (po - pá, jednosměnný provoz).
Místo výkonu práce: Hradec Králové (kancelář v centru města).
Plný i částečný pracovní úvazek / HPP nebo i fakturačně na IČ.
Pracovní portál nabídky práce online se Vám snaží nabízet denně aktualizovaná volná místa 16. Naše data korespondují s aktuální nabídkou úřadu práce . Není tedy pro hledání nových nabídek práce nutné chodit na pracovní úřad, stačí si pouze naše strnky přidat k oblíbeným položkám, a každé ráno si prohlédnout nová pracovní místa úřadu práce 16. Zaujme-li vás některé místo, naleznete vždy na konci výpisu detailu kontaktní informace o práci.
Získejte nejnovější pracovní nabídky podobné Operátor/ka call centra – HPP (plný, částečný); i IČ přímo do svého e-mailu!
Přihlaste se k odběru pracovních nabídek a buďte vždy mezi prvními, kteří získají exkluzivní možnosti zaměstnání.